Siekiant padėti vaikui bręsti, mokytis, vertinama jo daroma pažanga ir pasiekimai. Vertinimas atliekamas pasirenkant vertinimo būdus ir metodus: stebėjimą, pokalbį, diskusiją, vaiko pasakojimus, jo darbelių ir veiklos analizę, garso, vaizdo įrašus ir kt.
- Vertinami konkretaus vaiko pasiekimai ir jo daroma pažanga, lyginant ankstesnius vaiko pasiekimus su dabartiniais.
- Vaikų pasiekimai viešai tarpusavyje nelyginami.
Pirmasis vertinimas turi būti atliktas per 4 savaites nuo programos vykdymo pradžios, o galutinis vertinimas atliekamas pasibaigus programai.
Vaikų pasiekimai ir pažanga su tėvais (globėjais) aptariami individualiai, esant poreikiui, bet ne rečiau kaip 2 kartus per metus. Pokalbiuose prireikus dalyvauja Vaiko gerovės komisijos, administracijos atstovai, kiti specialistai.
Baigus (ugdymo) programą, priešmokyklinio ugdymo mokytojas pateikia mokyklai, vykdančiai pradinio ugdymo programą, ar kitam švietimo teikėjui priešmokyklinio ugdymo mokytojo (ar švietimo pagalbos specialisto, jeigu buvo teikta pagalba), rekomendaciją apie vaiko pasiekimus.
Rekomendacija parengiama pagal Priešmokyklinio ugdymo tvarkos aprašo priede pateiktą formą (rasti galima internete: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.460922/asr) Rekomendacija turi būti pasirašyta priešmokyklinio ugdymo mokytojo ir patvirtinta įstaigos vadovo.
Informacija paimta iš:
https://smsm.lrv.lt/…/priesmokyklinio-ugdymo-programa
Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos aktuali informacija (informacijos atnaujinimo data: 2024-05-23) apie priešmokyklinio amžiaus vaikų vertinimą