Mankštelės metu vaikai pakviečiami išsitiesti, pasistiebti, aukštai iškelti rankas, po to – palinguoti į šonus (“vienas-du, vienas-du…”), paskui lenktis ištiestomis rankomis į priekį, pasiekti pirštų galiukais žemę, tūptis, pirštukais barbenant žemę sukurti lietaus garsą, tuomet pirštų pagalvėlėmis barbenti save, stengtis pabarbenti kojas iki pat kulniukų, rankas iki pečių, pasiekti savo mentes, kiek įmanoma nugaros, tuomet vėl atsistoti, išsitiesti kiek įmanoma iškėlus rankas į viršų, pašokti į orą kuo aukščiau (“Lapai – op – aukštyn pakilę…”), linguojant tūptis (vaizduojant besileidžiančius žemėn lapus) ir galiausiai kas kaip sugalvoja gultis ant žemės, vaizduojant nukritusius lapus 🙂.
Pedagogė pasidžiaugia prikritusiais lapais, pastebi kiekvieną: “Štai koks gražus Roko lapas – toks raudonas šiandien!”, “O, Melisos lapelis susirietęs! Ir kokiais dailiais krašteliais!” ir t.t.
Vaikams patinka, kai pastebima jo poza, jo veido mimika, jo aprangos spalvos ar detalės. Tai kiekvieną kartą tą pačią mankštelę paverčia unikalia ir smagia patirtimi
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.