Paveikslėlių sekos dėliojimas ir pasakojimas pagal juos prisideda prie vaikų komunikavimo kompetencijos ugdymo. Ši veikla padeda vaikams:
✅ Plėtoti žodyną – jie mokosi naujų žodžių, frazių, sakinių struktūrų.
✅ Formuoti rišlų pasakojimą – ugdo gebėjimą pasakoti nuosekliai, laikantis logiškos įvykių sekos.
✅ Turtinti sakinių struktūrą – vaikai mokosi vartoti įvairius laikus („pradžioje buvo…“, „po to atsitiko…“, „galiausiai…“).
✅ Lavinti klausymo įgūdžius – klausydamiesi kitų vaikų pasakojimų, jie mokosi suprasti ir interpretuoti girdimą informaciją.
✅ Ugdyti gebėjimą reikšti mintis žodžiu – pasakojimas skatina aiškiai dėstyti mintis, išreikšti emocijas ir įspūdžius.
✅ Skatinti dialogą – mokytojas ar kiti vaikai gali užduoti klausimus, o pasakotojas mokosi atsakyti, papildyti savo pasakojimą.
Be to, ši veikla lavina ir kritinį mąstymą, kūrybiškumą, problemų sprendimo įgūdžius, nes vaikai turi ne tik atpažinti veiksmus paveikslėliuose, bet ir nuspręsti, kokia būtų tinkamiausia jų dėstymo tvarka.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.